Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2007 11:18 - Chasing cars around my head...
Автор: moonmaiden86 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 405 Коментари: 0 Гласове:
0



Истории без смисъл... Без начало и без край, без посока... Това пиша аз. 
Никога не съм претендирала за особена художествена стойност на "произведенията" си. Обикновено описвам различни неща, които съм почувствала или видяла. Разни лични неща. :) И аз не знам защо се захванах да ги публикувам, защото принципно мразя да оставям хората да се докосват до вътрешния ми свят. А може би това се е променило. :) 
От няколко месеца насам спрях да пиша. Свързано е със смъртта на мой много близък човек. Така че следващите неща, които ще публикувам, са старички. Просто не съм имала време (пък и нямах достъп до интернет известен период), за да ги напиша тук. Не че са кой знае колко интересни, но за мен са си нещо много скъпо. И ако за миг някой успее да усети, каквото съм почувствала аз, значи все пак усилията ми не са били напразни.
P.S Много от "писанията" ми започват с цитат от песен или пък заглавието е заимствано от някоя (справка –> тази). Просто в главата ми непрекъснато звучи музика (звучи малко откачено, май) и тя ме вдъхновява да пиша. Създава ми един вид настроение :)) Поздрави и приятен ден/утро/вечер/нощ!



Тагове:   my,   head,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moonmaiden86
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13287
Постинги: 3
Коментари: 12
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930