Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2006 05:25 - Из "Записки под червената възглавка"
Автор: moonmaiden86 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1536 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 17.12.2006 05:47


"Поредното недоизпито кафе... Поредната недоизпушена цигара... Поредната безсънна нощ, в която седиш пред компютъра до 5 часа с кървясали очи... И после отново поредният безсмислен ден, в който не вършиш нищо полезно... Към 4:18 се сещаш да размишляваш за смисъла на живота. Не е много добре да мислиш по екзистенциални въпроси в този часови пояс. Не води до нищо добро. Самотата ти тежи. Разбила си нечие сърце преди 2 часа с аргумента, че това не е човекът, който искаш. Но всъщност не знаеш какво искаш. И затова сега си си пуснала Pink Floyd - "Shine on you crazy diamond Pt I-V" и вслушвайки се в текста, осъзнаваш колко празно и безсмислено е всичко. Искаш любов, но, когато ти я дават, я отказваш. Може би, всъщност не ти трябва любов. Все пак нали преди време обяви, че болката и страданието са вдъхновението ти да живееш. И все пак горчивината, че си сама, се плъзга по небцето ти като хапче против главоболие. Което ти напомня наистина да глътнеш едно, защото усещаш как слепоочията ти започват да пулсират. Всички отдавна са си легнали, а ти се опитваш отчаяно да възстановиш душевния си мир. Ако някога си го имала, де. Иска ти се да плачеш, но отдавна знаеш, че някак си загубила тази способност. Единственото, което ти остава, е да се самосъжаляваш за пореден път. Сещаш се за един приятел, който по-рано вечерта ти каза: "Ф кофите е цялата работа... Ама не е нужно човек да си подава рошавата глава от кофата... Трябва да си рови самосиндикално по дъното.". Решаваш, че ще го превърнеш в мото за следващите 2-3 дена. Иска ти се да мислиш позитивно, но някак не се получава за момента. Въпреки това знаеш, че ще оцелееш. Винаги го правиш. Този път няма да е по-различно. И все пак пулсиращата болка в главата ти те кара да си мислиш обратното. Сякаш никога няма да спре. Гълташ още един аспирин, надявайки се да ти мине. Дано утре да е по-добър ден... Само вярата ти е останала. Друго не ти е нужно за момента. Вярваш в съдбата, в Бог, в извънземни, в задгробния живот, в духове. Друго не ти "требе"! Въздъхваш тежко и отправяш уморен кървясал поглед към леглото, в което те чака едно рошаво плюшено магаре. Е, поне практически не си сама в леглото. С бавни движения си навличаш пижамата и се пъхаш под завивиките. След малко нощната лампа угасва. В стаята ти се възцарява тишина, нарушавана единствено от тиктакащия часовник. Преживя още един ден! ...But I still pray for tommorow All my hope, my dreams Don"t fade away... Don"t fade away...."



Гласувай:
0



1. анонимен - Ti haresvash Floyd? A si tolkova ...
17.12.2006 11:38
Ti haresvash Floyd? A si tolkova malka!:)
цитирай
2. darknesd - ...
17.12.2006 12:52
All in all it's been a rocky road,
Twists and turns along the way...
...поне си имаш вяра..продължавай нататък...намери за пореден път сили да посрещнеш новия ден, току-виж ти донесъл нещо хубаво:)
цитирай
3. moonmaiden86 - Наистина харесвам Pink Floyd. О...
17.12.2006 14:39
Наистина харесвам Pink Floyd. Отраснала съм с тяхната музика :)
Иначе darknesd сили винаги се намират. Знам, че напред ме очакват хубави неща. Просто има моменти, в което настроението ми е минорно. Всичко ги имаме , така или иначе.
Поздрави на всички! Пожелавам ви, изпълнен с радости ден! :)))
цитирай
4. анонимен - :)) Pozdravi! No kazi s kakvo se ...
17.12.2006 17:00
:)) Pozdravi!
No kazi s kakvo se zanimvash pone!:))
цитирай
5. анонимен - Какво очакваш да се промени за теб ...
18.12.2006 16:37
Какво очакваш да се промени за теб след 1 януари 2007?
цитирай
6. moonmaiden86 - Какво очаквам да се промени? Искам ...
18.12.2006 21:34
Какво очаквам да се промени? Искам са ми се случат много позитивни неща! Искам да обичам и да бъда обичана. Да имам достатъчно пари да съм самостоятелна вече, макар че ще е трудно. Знам, че животът ще стане леко труден в началото, но се надявам да се справя. Искам да си остана в Бг и обстоятелствата да не станат толкова зле, че някога да поискам да си замина от тук. Искам много слънце и повече усмивки по лицата на хората. Искам световен мир :) Аз съм наивен човек, но все едно. Така ми харесва :)
Аз ще ставам психолог! Боже, опази!
цитирай
7. анонимен - Даммм, знам, че от тебе ще излезе нещо добро!
18.12.2006 21:35
Какво да ти кажа душице, почти отговори на моментното ми състояние днес! Може би не трябваше точно сега да го чета, но знай, че е добро! "Нали се сещаш?" - както казва една наша обща приятелка! УУаууу! Ей, да знаеш, че много се радвам, че до края на годината поне си тука - т. е. си ми под око :))) И не забравяй: утре ЩЕ Е по-добър ден! Всъщност всички само се надяваме това да е така! А и откъде у мен толкова оптимизъм - Нали се сещаш? Хи хи! Хайде, дерзай и ще си избухваме от 26-ти до 30-ти нали???
цитирай
8. анонимен - mn dobro
18.12.2006 21:41
bravo mn e dobro!!! dr put malko po optimisti4no
p.s don't worry be happy :P
цитирай
9. анонимен - Психолог? В кой курс си вече?
19.12.2006 13:48
Психолог? В кой курс си вече?
цитирай
10. moonmaiden86 - Втори курс съм вече. нищо не съм н...
19.12.2006 21:22
Втори курс съм вече. нищо не съм научила май. :))))
цитирай
11. анонимен - Как я избра тази наука
20.12.2006 18:33
Как я избра тази наука
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moonmaiden86
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13267
Постинги: 3
Коментари: 12
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031